Direktlänk till inlägg 12 december 2013

Snart dags för veckans blogg

Av Malin Hagbegh Gilek - 12 december 2013 16:45

På lördag ska jag utse veckansblogg  Om du vill vara med och tävla kan du bara skriva "Jag är med" i gästboken och länka din blogg. Sen väljer jag på lördag vem som ska bli veckans blogg  

Olika veckor väljer jag veckans blogg på olika sätt. Den här gången blev det så här och nästa tror jag att jag väljer någon jag hittar. ^-^


  Jag är så otålig! Jag vill inte vänta (/_\)



Här kommer lite söta pokémon gifs  

 

 

 

 

 

 


Bye bye//Kitty  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Hagbegh Gilek - 4 januari 2014 12:42

Ja nu är det så att jag har bestämt mig för att suta blogga. Jag vet att jag inte har bloggat länge alls men jag blir för stressad av det. Jag vet att jag lovade att blogga massor nu när jag kom hem men idag när jag kom hem hade jag bestämt mig. Förl...

Av Malin Hagbegh Gilek - 15 december 2013 16:40


Ja i morgon ska ja åka >. Det ska bli så myyyyyyyysigt ^-^ Idag har jag packat hela dagen...-.-...det var såååå tråkigt!! Men men. Nu tänkte ja spela lite Sims och mysa i sängen. Förlåt att detta inlägg blev så kort :c men jag skriver på mobi...

Av Malin Hagbegh Gilek - 14 december 2013 17:40

Förlåt att jag inte skrev något inlägg igår kväll   Jag hade jätte mycket att göra och jag bara hann inte.   Idag hade jag och min familj låtsas julafton hemma hoss oss  (Vi hade det för att vi åker på måndag   och inte kommer hem förens eft...

Av Malin Hagbegh Gilek - 12 december 2013 20:04

  Ja nu tänkte jag ha en liten bild bomb                                               Bye bye//Kitty     ...

Av Malin Hagbegh Gilek - 11 december 2013 18:40

Här kommer lite the sims 3 downloads japan mode.       Kawaii ögon:   De här fina kawaii ögonen kan du ladda hur HÄR          Pokémon:         De här söta pokémon sakerna kan du ladda ner HÄR              ...

Presentation


こんにちは

Jag heter Malin men jag föredrar att bli kallad Gurkan/Kitty.
I den här bloggen så kommer jag skriva om mode (japanskt mode), musik (tillexempel min crush Oli Sykes och om the sims 3.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilket expansionspaket är bäst?
 Drömjobb
 Destination världen
 Husdjur
 Årstider
 Unerversitetsliv
 Övernaturligt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Lucky Charms Rainbow

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards